کسب درآمد دلاری از سایت مانی بردز Gemini wheat

  • /

    مانی بردز | پرنده های پولساز

  • /

    مانی بردز | پرنده های پولساز

  • /

    مانی بردز | پرنده های پولساز

  • /

    مانی بردز | پرنده های پولساز

  • /

    مانی بردز | پرنده های پولساز

آموزش کسب درآمد از سایت میترا رنک mitrarank بزرگ ترین سامانه ایرانی

آموزش کسب درآمد از سایت میترا رنک mitrarank بزرگ ترین سامانه ایرانی

میترا رنک mitrarank اولین نهاد رسمی افزایش بازدید، ورودی گوگل با بیشتر از ۷۰۰۰ کاربر فعال است. این سایت از سال ۱۳۹۱ شروع به فعالیت کرده است و دارای نماد اعتماد است.

در صورتی که قصد یک کسب درآمد بدون نشستن پشت دستگاه خود یعنی درآمد خودکار و بدون سرمایه دارید، این مقاله برا از دست ندهید. با استفاده از سایت ایرانی mitrarank می توانید به چندین روش مختلف از جمله بازدید خودکار، کلیک، نمایش، جذب زیر مجموعه مستقیم به کسب درآمد و یا تبلیغات برای وبسایت و کانال های خود بپردازید.

این سامانه می تواند تا ۲۰۰۰۰ بازدید و ۱۰۰۰ ورودی گوگل در روز برای وبسایت شما فراهم کند. به منظور بررسی صحت عملکرد mitrarank می توانید به کمک نهاد های معتبر آمارگیر، آمار ورود تعداد کاربران و حجم بازدید را بررسی نمایید.

آموزش ثبت نام در میترا رنک

ابتدا از لینک زیر وارد سایت mitrarank شده :

ورود به سایت

پس از ورود به سایت از بخش منوی سمت راست بر روی گزینه ورود و ثبت نام کلیک کنید سپس وارد صفحه زیر میشوید:

آموزش ثبت نام در سایت میترا رنک mitrarank

آموزش ثبت نام در میترا رنک
آموزش کسب درآمد از میترا رنک
آموزش میترا رنک
آموزش و معرفی سایت میترا رنک

ایمیل درخواسته شده خود را نوشته و کپچا را وارد کرده و بر روی تایید کلیک کنید. بعد از بخش مدیریت ایمیل، پیام ارسال شده را چک کنید (ممکن هست در بخش هرزنامه باشد) و بر روی لینک ارسال شده، کلیک کنید. در آخر رمز جدید برای خود انتخاب کنید. در صورت هر مشکل از بخش گفتگو با پشتیبان سایت تماس برقرار کنید.

سایت میترا رنک چند روش برای کسب درآمد دارد؟

  • بازدید خودکار از سایت های ثبت شده

با استفاده از یک سامانه هوشمند می توانید به صورت خودکار از نمایش سایت ها کسب درآمد کنید، حداقل درآمد در نیم ساعت ۱۰۰ تومن هست.

  • جستجو در گوگل

کسب درآمد از انجام فرآیند جستجو در گوگل براساس سفارش های موجود در سایت. این قسمت به صورت دلخواه سفارش ها و کسب درآمد انتخاب نموده و سپس روی کلید “شروع” کلیک نمایید.

در روش اول، در هر یک ساعت، حداکثر می توانید تا ۶ سفارش را به صورت پیاپی انجام دهید و پس از رسیدن به سقف ساعتی، می بایست برای ادامه کسب درآمد، یک ساعت صبر نمایید. در روش دوم، محدودیت ساعتی وجود ندارد اما بین هر بار انجام سفارش، می بایست حداقل ۵ دقیقه فاصله باشد

  • بازدید غیرخودکار (دستی)

در این قسمت سایت های به صورت کادر شکل قرار گرفته که در آن عایدی، مدت بازدید، مشخصات دیگر نمایش داده شده که با کلیک بر روی آن می توانید شروع به کسب درآمد کنید.

  • انجام وظیفه های کوچک

از طریق این بخش می توانید وظیفه های کوچکی را که توسط مشتریان در سیستم ثبت می شود انجام داده و عایدی تعیین شده را دریافت نمایید. لطفا مراحل انجام وظیفه را به ترتیب ارائه شده انجام دهید و حتما پس از انجام کامل و صحیح وظیفه، طبق راهنمای ارائه شده، نسبت به ثبت نتیجه درخواستی اقدام نمایید. عایدی حاصل از انجام وظیفه، پس از تایید مشتری به موجودی حساب کاربری شما شارژ خواهد شد. مشتری حداکثر یک هفته برای بررسی و تایید صحت انجام وظیفه وقت خواهد داشت و در صورتی که پس از این مدت، به وضعیت وظیفه ها رسیدگی نکند، عایدی به صورت خودکار از طرف سایت به موجودی حساب کاربر شارژ خواهد شد.

  • آخرین آگهی های کسب درآمد

آگهی های این بخش توسط کاربران و به عنوان پیشنهاد ثبت شده است. و شما لینک و تماشای آن می توانید عایدی خود را دریافت کنید.

  • جذب زیرمجموعه و پاداش در mitrarank

با قراردادن بنر های معرفی در وب سایت و یا وبلاگ تان و یا تبلیغ در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، فیس بوک، توئیتر، اینستاگرام و… از طریق لینک اختصاصی، درآمد کسب کنید. برای معرفی و کسب درآمد، کافی است لینک اختصاصی و یا کد بنرها را در وب سایت، وبلاگ و یا پروفایل خود در شبکه های اجتماعی قرار دهید. پس از عضویت کاربران از طریق لینک شما، هر ماه معادل ۵ درصد از مجموع درآمد کسب شده و یا خرید خدمات ( مانند خرید بازدید، ورودی گوگل، وب سایت آماده و… ) کاربران معرفی شده، به حساب شما شارژ می شود. ثبت نام هم همان طور که در بخش آموزش ثبت نام در میترا رنک گفته شد هست.

توجه : اگر کاربر معرفی شده یا اکانت شما، بیش از یک ماه فعالیت نداشته باشد، حساب آرشیو شده و موقتا از لیست حذف می شود. با شروع مجدد فعالیت، حساب وی فعال شده و به لیست کاربران معرفی شده اضافه می شود.

  • دریافت و مطالعه پیام های تبلیغاتی

فرآیند کسب درآمد در این بخش به این ترتیب است که ماهیانه چندین ایمیل و یا پیامک ( متناسب با تعداد سفارش های ثبت شده در سایت ) برای کاربر ارسال خواهد شد. در انتهای پیام ها، یک لینک اختصاصی قرار داده شده است که کاربر با کلیک روی آن، وارد وب سایت تبلیغ دهنده شده و پس از ۱۰ ثانیه، مبلغ عایدی به صورت خودکار به حساب وی شارژ خواهد شد. عایدی حاصل از کلیک روی لینک مطالعه در ایمیل های ارسال شده، ۱۵۰ ریال و روی پیامک های ارسال شده به شماره همراه، ۳۵۰ ریال است. اگر تمایل ندارید ایمیل و یا پیامک تبلیغاتی برایتان ارسال شود، لطفا تیک هر یک را برداشته و روی کلید بروز رسانی کلیک نمایید.

  • (بخش مهم) کسب درآمد حرفه ای

در این بخش روش های مختلف کسب درآمد از وبسایت، وبلاگ، کانال ها، صفحه های پر بازدید ارائه شده.

  • خرید برگه مشارکت و سرمایه گذاری

این بخش به شما اجازه سرمایه گذاری در پروژه ها و دریافت سود تضمینی روزانه را به شما می دهد.

چقدر میشه از سایت میترا رنک درآمد کسب کرد؟

معرفی کلی مقدار درآمد از سایت میترا رنک : سفارش ها در ساعت ۰۰:۰۰ ریست می شوند. در صورتی که از ساعات اولیه روز فعالیت تان را آغاز نمایید می توانید روزانه تا ۱۰۰۰ بازدید و ۷۵ جستجوی گوگل انجام دهید. با در نظر گرفتن میانگین ارزش هر بازدید ۲۵ ریال و هر جستجوی گوگل ۴۰۰ ریال، درآمد ماهانه یک کاربر از محل بازدید برابر ۷۵۰،۰۰۰ ریال و از محل جستجو ۹۰۰،۰۰۰ ریال خواهد بود. مسلما در صورت فعالیت در دیگر وب سایت های میترا ( مانند میترانت، دستیار میترا، مجله میترا و…) می توانید به درآمد بیشتری دست پیدا کنید. بهتر هست برای افزایش درآمد خود از روش های معرفی شده در بخش بالا استفاده کنید مثل؛ جذب زیرمجموعه، مطالعه پیام های تبلیغاتی، انجام وظیفه کوچک و… با انجام این کار ها درآمد میلیونی می توانید داشته باشید.

امکانات دیگر میترا رنک چیست؟

  • افزایش بازدید و بهبود رنک
  • تبلیغات کلیکی و نمایشی
  • تبلیغات تعاملی و مستقیم
  • نماد ای اعتماد
  • گفتگو با پشتیبان
  • گزارشات کامل

نکات مهم در mitrarank که باید توجه کنید

➖ معرفی میترا رنک mitrarank : باید برای جلوگیری از بسته نشدن اکانت خود، فعالیت کنید. بعد ۱ ماه بدون فعالیت در لیست حذف قرار میگیرد پس از آن تمامی حساب های کاربری که بیش از یک سال از آخرین ورود آنها به سایت گذشته باشد، حذف خواهند شد.

➖ آموزش کسب درآمد از میترا رنک : حداقل پرداختی سایت بالای ۲۰٫۰۰۰ تومان هست.

➖ معرفی میترا رنک mitrarank : در صورتی که موجودی حساب جاری شما، به حداقل برداشت رسیده باشد، می توانید به صورت نقدی این مبلغ را از حساب خود در سایت برداشت نموده و به حساب بانکی تان منتقل نمایید. در مرحله اول فرم ” ثبت اطلاعات و دریافت کد تایید ” را کامل نمایید. پس از تکمیل این فرم، ایمیلی حاوی کد تایید برایتان ارسال می شود. به ایمیل خود رفته و کد مربوطه را دریافت و در فرم “ثبت کد تایید درخواست واریز” وارد نمایید. پس از دریافت پیام تایید، درخواست برداشت شما با موفقیت ثبت و پس از بررسی و تایید، به آن ترتیب اثر داده می شود.

به درخواست های تایید شده، حداکثر طی ۳ روز کاری ترتیب اثر داده می شود. اگر واریز مبلغ درخواستی شما بیش از ۷ روز کاری طول کشید، لطفا از طریق بخش پشتیبانی مکاتبه نمایید تا به مورد رسیدگی شود. لطفا از ارسال درخواست پشتیبانی پیش از اتمام بازه زمانی تعیین شده، خودداری نمایید. نام کامل و شماره ۱۶ رقمی روی کارت بانکی تان را با دقت و بدون خط تیره و یا فاصله وارد نمایید. در صورت عدم تطابق نام کامل شما (حتی عدم تطابق نام کوچک و یا پسوند فامیلی) و نام ثبت شده در بانک برای شماره کارت بانکی، مبلغ درخواستی به حساب جاری شما برگشت داده می شود و می بایست مجددا درخواست برداشت ثبت کنید.

به دو دلیل فرآیند برداشت از حساب در دو مرحله انجام می شود :
۱٫ به این ترتیب تیم پشتیبانی اطمینان حاصل می نماید که صاحب اصلی حساب، برای برداشت نقدی، درخواست داده است و در صورت هک و یا نفوذ به حساب کاربری شما، فرد مهاجم، نمی تواند از موجودی حساب شما برداشت نماید.
۲٫ تیم پشتیبانی اطمینان حاصل می نماید که شما با یک ایمیل واقعی (نه موقت) در سایت ثبت نام کرده اید و تمایل به فعالیت جدی دارید.

حداقل و حداکثر مبلغ قابل برداشت و واریز به حساب بانکی از طریق فرم قابل انتخاب است و کاربر در هر لحظه می تواند یک درخواست برداشت نقدی فعال داشته باشد. به درخواست های برداشت ثبت و تایید شده حداکثر طی ۳ روز کاری ترتیب اثر داده می شود. پس از واریز درخواست فعلی توسط تیم پشتیبانی، کاربر در صورت داشتن موجودی حساب، می تواند مجددا نسبت به ثبت درخواست برداشت دیگری اقدام نمایید. به عبارت ساده تر، کاربر در صورت داشتن موجودی حساب جاری بالا، می تواند هر ۳ روز یکبار، معادل حداکثر مبلغ، این موجودی را برداشت و به حساب بانکی خود واریز نمایید. آموزش کسب درآمد از میترا رنک.

حداقل مبلغ قابل برداشت براساس تعداد دفعات برداشت قبلی شما در یک سال گذشته محاسبه و به ترتیب زیر افزایش پیدا می کند :

برداشت ۱ : ۲۰،۰۰۰ تومان
برداشت ۲ : ۲۵،۰۰۰ تومان
برداشت ۳ و ۴ : ۳۰،۰۰۰ تومان
برداشت ۵ و ۶ : ۳۵،۰۰۰ تومان و…

دیدگاه ها [ ۰ ]
هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی