کسب درآمد دلاری از سایت مانی بردز Gemini wheat

  • /

    مانی بردز | پرنده های پولساز

  • /

    مانی بردز | پرنده های پولساز

  • /

    مانی بردز | پرنده های پولساز

  • /

    مانی بردز | پرنده های پولساز

  • /

    مانی بردز | پرنده های پولساز

معرفی کسب درآمد رایگان روزی ۱ روبل از سایت web coin

معرفی کسب درآمد رایگان روزی ۱ روبل از سایت web coin

سایت web coin یک سایت استخراج ابری هست. این سایت داری نماد هست و ۱ ماه توسط ما تست شده و کاملا پرداختی داشته است و در مقایسه با سایت های همنوع بیشترین سود دهی دارد.

چرا سایت web coin ؟

نزدیک به یک سال هست که فعالیت میکند.پشتیبانی سریع .پرداختی سریع .استفاده از پول در حساب شما برای افزایش سرعت درآمد شما.در همان ابتدا به شما بدون سرمایه گذاری روزی ۰٫۵۹ روبل میدهد.امکان زیرمجموعه گیریامکان افزایش سرعت روبل دریافتی در روز تا سقف ۲۵۰ روبل.امنیت بالایی سایت .

 

آموزش ثبت نام :

 

ابتدا از لینک زیر وارد سایت شده ؛

 

برای ورود به سایت کلیک کنید )

 

در بخش منو سایت بر روی گزینه вход в аккаунт کلیک نماید. سپس وارد صفحه جدید شده که در چند منو تعدادی شبکه های اجتماعی نمایش داده شده در هر کدام از این شبکه های اجتماعی حساب دارید کلیک کنید (اگر ندارید ابتدا در یکی از شبکه های اجتماعی ثبت نام کرده) و تمام ثبت نام شما کامل شد.

 

آموزش کسب درآمد رایگان روبل از سایت web coin :

 

در همان صفحه وارد شده بعد از ثبت نام بخشی به نام МАЙНИНГ ЗАПУЩЕН هست آن بخش را با کلیک بر روی آن فعال کنید و سایت در طی ۲۴ ساعت آینده شروع به جمع آوری سکه میکنه که معادل ۰٫۵۹ روبل در ۲۴ ساعت است. بله همان طور که فهمیدید شما باید هر ۲۴ ساعت به سایت سر زده و این بخش را فعال کنید.

 

برای افزایش سرعت کسب روبل در همان صفحه اصلی بر روی دکمه آبی رنگ که داخلش نوشته شده УВЕЛИЧИТЬ СКОРОСТЬ کلیک نماید و شما میتوانید در هر دفعه از بین ۱۰۰ روبل تا ۱۵۰۰۰ روبل در سایت سرمایه گذاری کرده و سرعت برداشت خود را افزایش داده.

 

نکته ؛ شما بعد از ۶ روز سرمایه اولیه خود را دریافت میکنید.

 

سخن آخر :

 

ما بعد از ۱ ماه تست این سایت را برای کسب درآمد رایگان به شما معرفی میکنم و از نظر ما هیچ مشکلی نداشته ولی بر این مبنا نیست که شما سرمایه زیاد بزارید (مدیرت بحران باید داشته باشید)، برای آشنایی بیشتر با سایت از کم شروع کنید. امیدوارم این مطلب مورد توجه شما عزیزان باشد.

 

دیدگاه ها [ ۱ ]

فاطمه والی

سلام بنده چندید ماه از این سایت استفاده کردم ولی هیچ سرمایه گزاری انجام ندادم 

الان که میخوام برداشت کنم میگه باید زیر مجموعه ی فعال داشته باشی یا اینکه سرمایه گزاری کنی لطفا راهنمایی کنید ممنونم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی